9/11-09

Blev en bra dag trotsallt :)
Började med träning 8.15 imorse, där jag cyklade lite för att sedan gå ut och testa lira lite boll med småtösorna på skolan. Gick helt okej med foten och därmed kan jag också följa med till falkenberg på onsdag :)
Just det, foten har jag inte berättar om, men egentligen är det inte så farligt utan jag trampade fel på matchen i lördags och har haft lite ont sen dess. Och när vi ändå talar om trollen så var helgen var mycket trevlig måjagsäga och efter denna helg kan man väl inget annat än att längta tills på fredag och för den delen lördag och nästa lördag och den 1:e och den 5:e och ja, jag kan fortsätta för det finns så mycket som händer just nu :)
Annars rullar väl livet på, träningarna slutar snart för säsongen vilket jag personligen ser som tråkigt men samtidigt är det väl ändå ganska skönt med lite vila samtidigt som skolträningen fortsätter så man håller igång litegrann iaf :)
Skolan går den med, har väl inte så värst mycket just nu vilket är tur då jag inte direkt är på något skolhumör för tillfället, men jag antar att det bara är till att bita ihop det sista fram till jullovet..

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0