9/4-10

Gårdagen blev över förväntat!
Började med träning med laget för att sedan träna med skolan. skolträningen var faktiskt roligast idag, dessutom var det hela 6 veckor sedan jag tränade med skolan vilket nu när man tänker efter är sjukt.
Efter träningarna åkte vi till skolan och åt pannkakor för att sedan bege oss mot ön!
Väl på ön träffade vi resten av klassen som läser naturkunskap. Där begav vi oss sedan ut med båt för att FISKA!
haha jag har i princip aldrig fiskat  men tro det eller ej men av oss elever och lärare fick jag flest fiskar och var king! :) haha men eftersom pappa redan hade lagat mat när jag kom hem så blir det till att äta fisk idag istället :)
Idag blev vår mattelektion tidigarelagd till 9.20 så jag var hemma redan vid 11-tiden. så sedan dess har man bara ätit lunch och vilat.. nu snart ska man bege sig till träning i helsingborg så vi hörs väl någon annan dag :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0