1/2-10

Hemma i malmö, tillbaka till vardagen och tillbaka till mitt kära lag!
Kändes som man inte träffat laget på år och dar, trots att det bara var en vecka sedan.. haha är nog för att vi ses i princip varje dag annars.
Dagen har iallafall bestått av sjukgymnasten i morse för att sedan bege sig hemåt för mat och vila och sist men inte minst träning (inomhus!)
Och nu sitter jag här och kollar lite tv och så, närmare bestått på kanal 5 och outsiders. Måste bara nämna hur sjuka sjukdomar som verkligen finns. Detta programmet handlar nämligen om 3 tjejer som har fobier och så mot fett, hon ena kan inte ens gå nära någon fet/överviktig människa för då börjar hon gråta. Jaja det är nog inte lätt för de, för sjukdomar är trots allt sjukdomar och svåra att komma över, speciellt psykiska, för de kan ju trots allt inte rå för det..
Nu är pausen slut så jag ska titta vidare på programmet, skriver förmodligen imorgon :)

Kommentarer
Skickat av: CAMILLA

KEEEEFTEN DIN JÄVEL :D

2010-02-01 @ 20:58:51
URL: http://allittakes.blogg.se/
Skickat av: Mia

Hej hej! Kul att du kikade in. Jag säljer. Så är du intresserad så skicka mig ett mail. Kommer att öppna en webbutik inom kort.



Mvh

Mia

2010-02-01 @ 21:19:06
URL: http://rockngirl.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0