3/2-10

Jag säger bara YES, inomhusträning var det idag och jag blir bara så lycklig då!
På dagen idag var jag i stan med josefine och sarah, gjordes en massa kap av alla samt att vi hann med världens uppladdning inför träningen! :)
För min del blev det dock bara en t-shirt men jag är lika glad för det!
För tillfället har jag precis slängt i mig lite mat i form av ris och kyckling i sötsur, oh vad jag älskar att komma hem till lagad mat!
Egentligen är man rolig för jag känner att jag egentligen skulle vilja flytta hemifrån, bara ha något egen, nära till allt mitt i stan. Men grejen är den att jag aldrig skulle klara av det, för för det första så skulle jag inte klara av att tvätta, laga mat osv och för det andra skulle jag sakna min familj rent för mycket. Nu tänker ni säkert ja men det är sånt man vänjer sig vid och jovisst kan det vara så men sjukt onödigt att genomlida den tiden innan när man inte egentligen behöver det, nej jag ska bo hemma så länge det är möjligt för mina val!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0