6/2-10

Gårdagen blev en helt okej dag :)
På dagen blev det att göra stan med madeleine, där blev det inhandlat en del saker och mat på laempenada!
Sedan blev man upphämtad av elin för att åka till helsingborg. Träningen gick väl lite upp och ner men sånt är livet nu under försäsongen. Blev dock ingen match i helgen med stattena men istället blir det med ldb idag mot jitex och vår gamla kära lagkamrat stephanie :)

För tillfället har jag ett öga här och ett öga på tv´n, där det just nu är oprah. Programmet handlar om kvinnor som under hela sin barndom blivit utsatta för incest och så berättar de sina historier, så sjukt hemsk det är.. vissa har tom skrivit böcker om sina "upplevelser". vet dock inte om jag skulle våga läsa dem.. :/

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0