7/2-10

Right! Vi spelade ju första träningsmatch med ldb igår med, där blev det vinst med 6-3 över jitex :) träningsmatcherna med stattena skulle ha börjat redan förra helgen egentligen men pga snökaoset blev det egentligen flyttad till denna helgen men då fick våra motståndare inte ihop lag, trist men vi ser framemot nästa helg istället då även stattena spelar sin första träningsmatch!

Annars idag har vi passat våran kusin, hon är så bedårande söt alltså! haha och aldrig gråter hon eller skriker, bra uppfostran där ;)

På tal om annat så har vi skolturnering imorgon, vilket ska bli kulkul! :)
Direkt efter det bär det sedan av till helsingborg för träning, får hoppas att det går bättre denna gång och att det är lite varmare :)

Nu ska jag väl ta mig en apelsin och sätta på en bra film eller något :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0