19/6-10

Jag kan säga så mycket som att jag bara vill göra om allt igen!!
BARCA, BALEN, STUDENTEN!!
Studenten var lätt en av de bästa dagarna i mitt liv om inte den bästa! 11 Juni 2010
Började med champagnefrukost halv 8 för att sedan vid halv 10 befinna oss i kyrkan för lite prisutdelning, sång, tal och sist men inte minst mösspåtagning, efter kyrkan begav vi oss till gustav vid china box för att sitta och umgås och dricka lite. När klockan sedan började närma sig ettsnåret begav vi oss till skolan där vi skrev i varandras mössor blev fotograferade och åt lärarmiddag där några från varje klass och några lärare även höll tal!
Efter middagen var det sedan dags för alla klasser att samlas i vars ett klassrum där även jimmy och suah (rektor och svensklärare) befann sig och vi fick ta förväl av dessa 3 underbara åren tillsammans. Klockan halv 5 var det sedan dags för oss att springa ut från skolan och VILKEN KÄNSLA! när vi stod där på scenen och hoppade och sjöng tillsammans. efter det fick man gå ner till sina nära och kära och hälsa och tacka de ett tag innan det var dags för FLAKET!! så jäävla roligt flaket var alltså, stod och visslade, skrek och sjöng med kära klassen hahah flörtade även med en busschaffis haha var rätt kul ;). Efter flaket åkte jag och hanna cabbe hem med en från hennes gata och vid detta laget fick jag inte ut ett ljud kan jag säga, började tappa rösten redan i kyrkan men här var det katastorf med rösten men inte brydde jag mig, skrek som en galning ändå :) Hemma väntade sedan släkt och vänner och jag hade en hejdundrande kväll som sedan avslutades på hipp! jag säger bara vilken dag!!
Vill bara tacka alla som medverkande denna dag och kom och firade mig och för alla fina presenter, tack så jättemycket! Sedan vill jag självklart även tacka kära ID3 för dessa helt makalöst underbara 3 år tillsammans, skulle aldrig i livet bytt ut vår klass mot någon annan! Sist men inte minst vill jag tacka mina föräldrar för allt de gjorde, fixade och allt inte bara inför denna dagen utan i hela mitt liv!!
Haha blev som värsta talet nu men ja ville bara berätta hur min dag såg ut för er som inte kunde vara med och hur mycket jag uppskattar allt alla gjorde för mig och för att jag har fått uppleva denna dag!

love. /m

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0