25/3-10

Hej :)
Inte skrivit på länge nu men jag har det helt okej.Var dock hos läkaren i måndags och fick diagnosen körtelfeber. Dock låter det hemskare än det är för jag har tydligen haft det sedan i julas typ. Det i sig är i för sig väldigt farligt då jag har tränat under tiden vilket är strängt förbjudet. Men inget att göra åt det nu ju utan först idag fick jag tid till att kolla så inget hade hänt med mina inre organ (levern och mjälten) så vi får hoppas på det bästa!
För tillfället befinner jag mig i skolan och väntar på att ha ett möte med en lärare för allt jag missat, orkar verkligen inte plugga förtillfället..
efter det bär det av till att titta på skolträningen..!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0