2/5-10

trötter..
dagen blev ungefär som jag hade planerat och förutspått :)
Blev dock inga väskor inhandlat utan istället ett par "byxor" och strumpbyxor.
Efter det bar det av till Michaels match där de vann tredje matchen irad och alltså behåller serieledningen! :)
Annars ikväll har vi ätit god grillad mat och glass från bjärred och så :)
För tillfället sitter jag och pluggar över msn med hannhuve då vi kom på idag att ett arbete ska redovisas och in imorgon, brabra. men det löser sig..!
snart blir det iaf sängen, eller för att vara ärlig ligger jag redan i sängen och halvsover/halvpluggar/halvtittarpåtv.
men, skola imorgon så dags att sova..!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0