5/10-09

Heey, vet att jag inte är världens snabbaste på att uppdatera bloggen men nu är det iallafall dags igen. Helgen har flutit på som den var planerad. I fredags efter träningen åkte jag till lund för att träffa c där jag även sov över, trevligttrevligt med lite greveholm, haha :) på lördagen åkte vi en liten stund till nova där det blev en klänning inhandlat för att sedan bege mig till malmö och shanghai för kinamat men familjen och mormor och morfar för att fira morfar som fyller 70 och egentligen michael som fyller 20 men han kunde inte.
På söndagen var det sedan dags för match mot aik som vi vann med 2-0 i det mycket fina vädert men inte så mycket vind!
Idag har det inte blivit någon skola då vi spelade skol-sm match mot ystad, både vi och killarna spelade mot dem och båda vann, hur gött är inte det? :)
Nu borde jag faktiskt studera vidare lite trots att jag inte orkar, så lär vi bli tv´n en stund och sen lär jag väl bli tvungen att återkomma till det där plugget..
Ni vet förresten att det är mindre än 2 månader tills jag blir 18 nu va ;)?

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0