10/8-10

Som sagt, dagarna bara flyger iväg..
Var iallafall hemma i malmö i helgen, eller rättare sagt fredagkväll till söndagmorgon :)
På söndagen sedan for jag och maja upp till linköping igen då jag hade match med kenty och hon träning!
Matchen var botten mot toppen och tro det eller ej men vi vann med 1-0 och var så värda det! :)
Efter matchen kom sedan min bästa hildur till linköping då vi hade match igår (måndag) i svenska cupen, semifinal mot örebro där vi olyckligtvis förlorade med 2-1 när det var 2 minuter kvar av förlängningen, surt och definitivt inte rättvist :(
Idag åkte hilda hem vid 9 tiden :( sedan begav jag och Tilda oss till Lambohov tror jag det hette, där vi tränade ett gäng. Var faktiskt roligt och efter det begav vi oss hemåt mig för en bit mat och letandes efter thaaaaaaailandresor!!
Och hittade gjorde vi, för en riktigt fin peng som sarah så fint utryckte det! =)
Sedan var det dags för träning, där vi efteråt bestämde oss för att cykla till staden för ännu en bit mat på en thai-restaurang (mkt thai idag :)) för att sedan avsluta en bra dag med glass :)

Bjuder på en bild från lagfesten med ldb i höstas på mig steffff och hildur!


Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0