11/2-10

Gårdagen: Började med skolträning, där vi var rent ut sagt katastrof..
Fortsatte till skolan för en föreläsning som var så tråkig att jag och min kära vän hildurt var tvungna att gå och käka en gång till istället för resterande del för att sedan bege oss till stan och träning.
Träningen var inomhus vilket var skönt och efter den gjorde alla sig iordning för vi skulle nämligen ut och äta med laget på casa mia! Blev en hawaiipizza för min del medan typ alla andra var nyttiga och åt pasta (men ändå skulle alla äta av min pizza ;)) haha :)

Dagen: Blev tidigare uppstigning än normalt då jag skulle ta bussen eftersom bananen är på lagning.
Morgonträningen består iallafall av styrketräning och numera kallar de mig biffffffen! haha eller inte :)
Sedan for vi i taxi till skolan, med en chaufför som lurade oss, men vi är liaa glaá för de :)
Sedan var det dags för träning igen, vilken var utomhus men det är bara till att klä på sig.
Ikväll har jag bara tagit det lugnt, blev förretsen bakad potatis, jensens revben och bearnaisås till middag idag, mums!

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0