13/1-10

Orolig men ändå glad och peppad!

Idag började dagen med att brorn min hade köpt bullar för att sedan bege sig till "styrke"träning, vi har nämligen börjat med pinnar igen, ja ni hörde rätt pinnar istället för vikter..
Efter det begav vi oss till skolan i das banana illa kvickt för att äta pasta la vista!
Sedan var det tänkt att det skulle bli projektarbete-jubb men icke sa nicke så vi satt där ca 2 timmar helt i onödan.
Istället begav jag mig till hilda för en liten tupplur innan träningen.
Träningen idag bestod av mycket, började med lite passnings/teknik saker för att sedan övergå till skottträning med janne och sist cirkelträning. Frågan jag ställer mig är dock hur vi alltid kan planera in våra styrkepass så vi matchar det med cirkelträningen så bra?! haha lär ha träningsvärk imorgon iallafall.

Mamma och pappa är hemma från london igen och hade handlat en del och haft det skönt, det var de värda :)
De handlade även ett par skor (som jag tänkte köpa när jag var där men inte gjorde, tur var det för nu var det 10 pund billigare vilket inte var helt fel såklart) och lite annat, jag tackar så mycket :)

På tal om annat blev det mat från laempenada idag, jag säger bara mums, sjukt längesen jag åt där trots att det är så otroligt gott samtidigt som man får mycket för en liten peng :) Det gillar vi :)

Detta blev ett långt inlägg nu, men äntligen är jag färdig, funderar starkt på att sola en stund men får se om tiden säger detsamma :)

Kommentarer
Skickat av: yoana

Söt blogg:D hur e läget?

2010-01-14 @ 17:23:12
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Skickat av: Leia ♥

Kul det låter med London. :P

Hoppas du får en mysig fredagskväll!

2010-01-15 @ 15:29:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0