16/1-10

Min fredag blev inte riktigt som planerat.. Blev först bullbak på morgonen för att sedan bege sig till skolan där det väntade mat och en lektion. Efter det begav jag mig  mot ip för att lämna av en sak för att sedan åka hemåt för att packa väskan och så för att sedan åka till optikern och sedan vidare till helsingborg. På träningen var det svinkallt rent ut sagt men jag överlevde trots allt :)
Men när vi satt i bilen började jag få sån fruktansvärd huvudvärk samtidigt som jag mådde illa så där tog min fredag slut..


Tiden då det inte fanns någon press, man spelade bara för skojs skull :)


Kommentarer
Skickat av: R e b e c c a

Fin blogg :)

2010-01-16 @ 10:52:55
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Skickat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-16 @ 10:53:17

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0