27/1-10

Nu är alla fystester över, dock har jag inte kunnat medverka på alla då jag fortfarande har ont i halsen, känns också som att det bara blir värre för var dag som går :/ , de fystester som jag har varit med på har väl dock gått helt okej, har förättrat mig i det mesta tror jag :)
Nu snart är det dags för mellanmål och sedan samling, vi har redan tränat färdigt för idag. Imorgon börjar vi träna fotboll och gör sedan det i två dagar innan det är match för att sedan avsluta med ytterliggare en träning..!

Kommentarer
Skickat av: Madde

trevligt, att du tyckte min header var snygg. :p haha. Det var ju dock inte kul att du inte mår så bra, hoppas dert går bra resten av tiden :/

2010-01-27 @ 17:53:25
URL: http://broome.blogg.se/

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0