17/6-10

Inte skrivit på evigheter nu känns det som.
Har som sagt slutat skolan och redan sommarjobbat färdigt.. eller det gjorde jag egentligen för några veckor sedan då jag bara fick tre veckors jobb denna sommaren, men bättre än inget :)
Det har hänt mycket i mitt liv de senaste veckorna dock inget som jag tänker ta upp här och nu men jag är glad iaf :)
För någon dag sedan fick jag även en ny dator som är suppper. :D
Annars har jag väl mestadels spenderat mitt sommarlov med stranden och vänner, vilket har varit hur nice som helst! :)
Nu måste dock snabba mig är redan sen till camilla men jag ska försöka komma igång med bloggande igen för er som försöker följa min vardag :) haha

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0