10/3-10

shopping på hög nivå idag!
Idag blev det dock endast cykling lite löpning och simning för min del då min fot inte är tiptop direkt. Skadade den igår morse så det blev till att vila idag så ska jag försöka köra fotboll imorgon istället.
Efter träningen var det tänkt att vi skulle sola men man kan fråga sig var den tog vägen för solning blev det iallafall inte.
Klockan tre var det planerat sedan innan att vi skulle bege oss till basareran för shopping.
Jag och hilda storsade runt bland stånden och blev indragna titt som tätt.
men måste ändå säga att kaggen = kebaben gjorde hela min dag!
Killen ville förfan gifta sig med hilda och jag vet inte hur många som ville ha med oss ut idag men vi hade kulkul iaf :).
Blev även tre inköp, en väska, en tröja och en plånbok, exakt samma som min tvillingsyster! HAHA :)
Nu är vi helt slut och jag och pavve ska snart bädda ner oss innan vårt roomie från australien anländer inatt..

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0