18/3-10

yes, som ni nog förstår är jag ju hemma från turkiet.
Hade sjukt otur med vädret med tanke på att det blev sjukt fint på matchdagen (där man inte solar) samt dagen då vi åkte hem, dock inte förräns vi åkte hem. men vi hade riktigt kul ändå:)
Det var alltså i söndags som vi kom hem sen i måndags hade jag ingen skola för alla lektioner var inställda. Istället bar det av till helsingborg för träning.
I tisdags började skolan, dock endast 3 lektioner vilket var riktigt skönt, denna dag avslutades även den i helsingborg. Onsdagen började men temadag med specialidrotten där vi pratde om etik och moral. Maten i skolan var kycklinglasagne och alla som känner mig vet att jag inte gillar lasagne så istället begav jag mini och madde oss till graffiti för bakad potatis! :)
efter det begav jag mig till hansa och espresso house för att fika med några i laget för att sedan åka och träna.
blev löpning igår som känns i benen idag kan jag säga.
Sedan efter träningen hade vi egentligen sjukt bråttom för vi skulle ha kick-off med ldb på o´learys men då kommer RF för att ta dopingkontroll och är det inte typiskt att just jag får göra det?! Så det tog ca 2 timmar innan alla hade kissat tillräckligt och vi kunde åka till entré och olearys. väl på olearys blev det inte så stressigt som vi trodde men tidigare under dagen hade vi fått reda på vem som skulle gå manekäng på catwalken och jag var en av dem :O? ahah aja, det var en kul dag trots allt iaf :)
Idag har jag än så länge hunnit träna och nu ligger jag isängen ska snart bege mig till skolan för att sedan åka direkt till träning nr 2 :)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0