6/3-10

Blev inget skrivande i la manga men vi har haft en bra vecka om man bortser från vädret och i stort fotbollen. vi förlorade nämligen två matcher och spelade lika en. dock var en förlust mot usa med 3-1 som likabra kunde blivit lika och de är riktigt bra.. vädret var som sagt inte heller på topp, hade väl fint väder 3 dagar varav 2 var matchdagar vilket betyder ingen sol. så som ni nog förstår blev det en soldag där jag brände sönder huvudet medan resten av kroppen är vit, haha men ändå :).
Gott sällskap iallafall och vi har haft kulkul :)
Imorgon bär det av till alanya och turkiet i en vecka med laget så då hoppas vi på bättre väder och bättre fotboll! :)
har förresten även skaffat skype idag, fattar inte så mkt och har typ inga kontakter men ändå :) haha
skriver förmodligen någongång i turkiet..!
Får även hälsa ett grattis i efterskott till världens bästa mamma som fyllde år när jag var iväg! :)

Kommentarer
Skickat av: Snez

MOHAHAH! JAG HITTADE DIG MED DIN BLONDIN!!!!

2010-03-07 @ 01:34:41

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0