8/5-10

Gårdagen blev helt okej trots att den började med matteprov (som nog gick helt okej), sedan begav vi oss till helsingborg för träning med stattena. För en gång skull tog vi det lugnt efter träningen, åt lite (som alltid ;)) och sedan åkte vi bil hem till malmö. Väl hemma blev det stressigt med att slå in paket till sara, packa till mallbacken och handla och äta men jag löste det och lite innan 9 befann jag mig hos sara :)
Kvällen spenderades alltså hos sara med sabbe med, trevligttrevligt, dock måste det nämnas att saras pappa inte är den tekniskaste människan på jorden..!
För tillfället sitter jag i bussen påväg till mallbacken, vi har åkt ca 30 minuter och har alltså ca 7 och en halv timme kvar. matchen är först imorgon klockan 15.00 så vi lär vara hemma rätt sent natten mellan söndag och måndag så det blir kanske till att sova över i helsingborg den natten med..
Nu borde jag egentligen inte sitta här utan borde plugga filosofi men jag mår illa såfort jag läser i en buss så får se hur det går med det, men färdigt ska det bli i helgen iallafall!
Hörde förresten att det var minus 3 grader igår i mallbacken, sjukt ju med tanke på att det är majmånad..

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0