20/11-10

Glömmer helt bort bloggen i vardagen.. Denna vecka har vi varit lediga ganska mycket i måndags blev det därför skolan och sedan hem till norskorna för att kolla fotbollsgalan :)
I tisdags blev det bara skolan och massa plugg. Onsdag-torsdag blev det fystester i alla olika former och jag kan ju säga att man har haft träningsverk av det men det är ändå bra att göra :)
På kvällarna där blev det en massa bak, allt från scones hos lollo till julbak hos kossse :)
Igår blev det skola på dagen och sedan till att göra stan med en i klassen!
Nu ska strax iväg och träna lite!
såhär på morgonkvisten tänkte jag även berätta för er lite vad som händer framöver (längtar fruktansvärt):
7 dagar tills jag kommer hem
11 dagar till jag blir 19 år
11 dagar till vi åker till thailand

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0