24/11-10

Hallå :)
Veckan har gått hyfsat snabbt hitentills, skolan och träning i måndags där vi fick löpa lite 12-minutare..
I tisdags var jag och emma i skolan i princip hela dagen och jobbade med inlämningsuppgiften tills på fredag som är färdig! =) Sedan var det dags för träning men pga all snö körde vi styrka istället! Efter det blev det biljard och fikatime men några i laget, myys :)
Idag skulle jag egentligen till skolan imorse men orkade inte så hade tänkt läsa lite hemma, men ser inte så lovande ut än så länge men måste ta tag i det snart, ska dit en sväng i eftermiddag iaf, men innan det fika och ikväll är det julmys på hög nivå!
Fatta att det bara är 3 dagar tills jag kommer hem nu!
4 dagar till mitt kalas!
7 dagar till thai!
7 dagar till jag blir 19 år!
En månad till julafton!
Alltså, vilken månad jag har framför mig!! =)

Kommentarer

Här får du skriva vad du vill i princip :) :

Ditt namn:
Vill jag bosätta mig här?

E-mail: (endast jag som kan se den)

Din egna blogg:

Det du vill skriva av dig:

Trackback
RSS 2.0